UDS App
for the best
deals
Download
How to earn points
Welcome points
Receive points for joining the company’s loyalty program. Points can be redeemed for your first purchase.
Reward from every purchase
Show the code from UDS App to the cashier and earn points from every purchase!
Never-ending rewards
Companies accrue points and send certificates for birthdays, special occasions and sometimes for no reason. Hundreds of reasons — thousands of points!
For your friends’ purchases
Enjoyed the company service?
Refer your friends by sending the link. You will receive points for their first purchases.
Restaurants and Cafes
Use the UDS App regularly!
The catalogue of the most interesting offers and new partner companies is updated every day.
33 000 000 +
people have already enjoyed using UDS App and buying at special prices, download it too!
4.95
more than 388k reviews
FAQ
How to create an account in UDS App?
Download UDS App from the App Store, Google Play or Huawei AppGallery. Then sign up with your Apple ID, Google account, Facebook or phone number. In the latter case, wait for a call to confirm the number or confirm it via Telegram.
How to collect points and redeem them for up to 100% of the purchase amount?
Join the company’s loyalty program in UDS App, get welcome points, make an order and show the discount code to the cashier. Points can be earned by joining loyalty programs of other companies, making purchases, as well as birthday gifts and friends’ purchases.
How to get points for referred friends?
1. Go to “My companies” section
2. Select the company
3. Tap on “Refer friends” banner on the company page
4. Send the link to friends, and when joining the company using this link, they will receive welcome points, and you will receive points for each of their purchases. You can find out how many points you can get for your friends’ purchases in the «Refer friends» section on the selected company page
5. Build a referral network with your friends and get points not only for friends’ purchases but also for purchases of friends referred by your friends.
How many companies are in UDS?
More than 6,500 companies of the most popular categories of goods and services are now represented in UDS App. The list of new partner companies is updated every day, so use UDS App regularly!
I still have questions, where should I ask?
If you have questions or feedback, feel free to contact our support team at support@uds.app. We are always happy to help and hear you out.
Как зарегистрироваться в мобильном приложении
UDS App?
Как пройти капчу?
Почему отменили скидку, убрали статус в компании?
Почему я не вижу накопленные баллы?
Куда отправить жалобу, предложения?
The platform to connect
with customers
Let your customers contact you in a way that’s convenient for them.
Give your team the toolkit to provide quick and helpful responses.
65k+ live operators communicate with customers using
JivoChat daily
«Since JivoChat chatbot integration, the number of leads has increased by 70%, and lead-to-deal conversion rate has increased by 15%. Now we do not miss a single message from customers even during
off-hours»
Head of Customer Service, Renaissance Life
Protect your business
Take control of the communication between your staff and customers.
Ex-employees and lost phones are no longer a cause for concern
Bring all your contacts to a safe location
Store personal data in JivoChat, not in your staff’s phones
No need to share passwords with staff
When a staff member gets access to your social media, you run the risk of losing access to your account if the employee is let go. Let your staff communicate to clients through JivoChat app with no access to the actual social media account
Take control of
the correspondence
Monitor the communication quality
by reviewing the saved dialogues
Social media and messenger accounts
are your property
It is easier to prevent client data leakage than to cover the damages after it takes place
«After switching our Instagram account to JivoChat, the sales increased by 32% in the first month and the customer loyalty improved notably. At the same time, the access to the account is securely protected: our live operators respond to messages through the JivoChat app, and only senior staff know the account passwords»
Как восстановить логин или пароль от Samsung Account
В этой статье вы узнаете, как восстановить логин (идентификатор) или пароль от Samsung Account, если вы их забыли, чтобы не потерять данные своей учетной записи Samsung.
Что делать, если забыл почту/логин от Samsung аккаунта?
Если вы забыли логин/ идентификатор от Samsung Account, чтобы восстановить его, следуйте инструкции ниже:
Шаг 1. На главном экране Samsung Account нажмите «Поиск идентификатора».
Шаг 2. Введите номер телефона или электронную почту и нажмите «Продолжить».
Шаг 3. Введите необходимую информацию и нажмите «Продолжить».
Что делать, если забыл пароль от Samsung аккаунта?
Если вы забыли пароль от Samsung Account, чтобы сбросить его, следуйте инструкции ниже:
Шаг 1. На главном экране Samsung Account нажмите «Забыли пароль?».
Шаг 2. Введите идентификатор (или электронную почту) и нажмите «Сбросить пароль».
Шаг 3. Если вы не подтвердили ваш номер телефона, когда регистрировали Samsung Account, вы должны ввести адрес электронной почты и нажать «Продолжить».
На вашу электронную почту будет направлено письмо с инструкциями, как сбросить пароль.
Если адрес электронной почты, который вы указали при регистрации вашего Samsung аккаунта, был удален, или, если вы не получили письмо с инструкциями по сбросу пароля, пожалуйста обратитесь в службу поддержки Samsung.
Вы также можете восстановить пароль от Samsung Account, если вы указали ответ на контрольный вопрос:
Шаг 1. Выберите «Подтвердить с помощью контрольного вопроса» на экране подтверждения учетной записи.
Шаг 2. Введите ответ на контрольный вопрос. Если ответ верен, пароль будет сброшен.
Что такое логин telegram
Оплата смартфоном с кэшбэком
Узнать подробнее
Самая выгодная ипотека в России
Узнать подробнее
Дарим 10 акций каждому
Открыть счёт
Альфа-Премиум. Выгода от 140 000 ₽
Оформить карту
Альфа-Банк в смартфоне
Узнать подробнее
Каждому клиенту Альфа-Банка присваивается цифровой логин, состоящий из семи цифр. Для удобства запоминания логина каждый клиент может создать себе дополнительный логин и использовать его для входа в интернет-банк «Альфа-Клик» и мобильный банк «Альфа-Мобайл» точно так же, как и цифровой.
Альфа-Клик подключен не подключен
Для изменения логина вам необходимо авторизоваться в интернет-банке «Альфа-Клик» и перейти в настройки.
На странице настроек вы можете увидеть свой цифровой логин, присвоенный банком, и кнопку добавления логина. Для создания дополнительного логина допустимы латинские буквы, цифры и дополнительные символы: — (дефис), _ (нижнее подчеркивание), @ (коммерческая at), . (точка). Используйте подсказку «Как выбрать логин», чтобы узнать правила заполнения данного поля.
Если у вас не подключен интернет-банк «Альфа-Клик», после прохождения регистрации вам будет предложено указать дополнительный логин, который желаете использовать для входа в интернет-банк, и изменить временный пароль на постоянный.
При желании вы можете оставить поле пустым — но вы всегда имеете возможность добавить или изменить дополнительный логин в настройках профиля. Цифровой логин, присвоенный банком, изменить нельзя, он по-прежнему будет работать и может быть использован для авторизации во всех каналах удаленного доступа банка.
Подключение Альфа-Клика
Если у вас нет карты Альфа-Банка, вы можете получить логин в отделениях, банкоматах или по телефонам +7 495 78 888 78(для Москвы), 8 800 200 00 00 (для регионов)